Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Νεοελληνική γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου, 1η ενότητα, επανάληψη




ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ                   Τ  Ι                Μ    ΑΘΑΜΕ                         Σ’                 ΑΥΤΗ                       ΤΗΝ              ΕΝΟΤΗΤΑ

Σύνδεση προτάσεων

Οι προτάσεις βρίσκονται στο λόγο είτε σε ασύνδετο σχήμα είτε συνδεδεμένες μεταξύ τους.

Όταν συνδέονται μεταξύ τους, η σύνδεση μπορεί να είναι είτε:




                           Παρατακτική                                                    είτε                      Υποτακτική.


·       Κάθε ομιλητής/συγγραφέας επιλέγει τον τρόπο που θα συνδέσει τις προτάσεις του, ανάλογα με το είδος της σχέσης που έχουν οι προτάσεις αυτές στη σκέψη του.



Ερευνητική εργασία

vΜια ερευνητική εργασία ξεκινά από έναν προβληματισμό για ένα θέμα που με εν-διαφέρει.


vΌταν γράφω μια ερευνητική εργασία, δεν αντιγράφω, αλλά γράφω το δικό μου κείμενο, παραπέμποντας ταυτόχρονα στις πηγές μου.


vΣτο τέλος της ερευνητικής εργασίας παραθέτω με αλφαβητική σειρά τον κατάλογομε τις πηγές μου, δηλαδή τη βιβλιογραφία μου.



Επιλογή της λέξης

Για να καταλάβω ακριβώς τι σημαίνει μια λέξη μέσα σε ένα κείμενο, πρέπει να λάβω υπόψη μου

vποιος τη λέει,

v σε ποιον την απευθύνει,

v πού και πότε τη χρησιμοποιεί,

vσε τι είδους κείμενο περιλαμβάνεται αλλά και το πολιτισμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο χρησιμοποιείται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.